Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podciśnienia w gaźnikach
#1
Cześć wszystkim.
Żeby nie przynudzać przejdę do sedna.
Na którym z cylindrów ma być większe podciśnienie.
Im więcej wątków przerobiłem tym mniej jestem pewien że to o tylny chodzi.
Odpowiedz
#2
Na tylnym
Odpowiedz
#3
Dzięki za odpowiedź.
Odpowiedz
#4
Raczej odwrotnie, na tylnym gaźniku ma być mniejszej podciśnienie niż na przednim o 30 mm Hg, czyli 0,04 bar.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://varadero125.com.pl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1038">viewtopic.php?f=10&t=1038</a><!-- l -->
Varadero XL125 -> CBF600SA
Odpowiedz
#5
To ustalmy w końcu jak ma być...
Na tylnym czy przednim. Sam uważam że różnica pomiędzy przednim a tylnym ma wynieść 30 mm wiec tył ma mieć o 30 mm więcej w przeciwnym wypadku będzie to wartość ujemna...
Odpowiedz
#6
Tak jak w manualu Fotoma, na przednim ma być większe podciśnienie - wartość podciśnienia większa o 30mm Hg względem tylnego.
Varadero XL125 -> CBF600SA
Odpowiedz
#7
A chociaż przeczytałaś manuala i przetestowałeś to ustawienie? Nawet na logiczne myślenie,skoro tylny cylinder posiada większą dysze więc z automatu potrzebuje więcej powietrza.w manualu jest napisane że bazowy jest pierwszy cylinder czyli jego nie ruszamy
Odpowiedz
#8
Michał, to napisałeś do mnie czy do Zablo?
Varadero XL125 -> CBF600SA
Odpowiedz
#9
Zgadzam się z Michalwnuk4 bazowy cylinder to frontowy więc od niego obliczamy różnicę która jest dodatnia. Po drugie tylny cylinder potrzebuje więcej powietrza względem paliwa, którym się również schładza... Tak czy nie tak?...

Ps.
Pewnie przetestuję to na "własnym organizmie" i opiszę jak jest lepiej....
Odpowiedz
#10
Zablo napisał(a):Po drugie tylny cylinder potrzebuje więcej powietrza względem paliwa, którym się również schładza... Tak czy nie tak?...

Czy dobrze rozumiem, że instrukcja Fotoma, która od prawie dwóch lat jest podpięta na forum, zawiera błędy i nikt z tym nic nie robi?

Zablo, więcej powietrza względem paliwa to uboga mieszanka, a co za tym idzie zwiększenie temperatury spalania, czyli temperatura tylnego cylindra rośnie zamiast spadać.

Tutaj kolega ustawił wyższe podciśnienie z przodu i moim zdaniem silnik pracuje pięknie i równo, pomimo że dysze wolnych obrotów nie są wykręcone na 3 i 4 obroty.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://youtu.be/5yRJIbfBi5I">https://youtu.be/5yRJIbfBi5I</a><!-- m -->
Varadero XL125 -> CBF600SA
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości