Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kask + interkom | 2000zł
Witam !

Ze względu na przejście z varadero na yamahe FZ6 S2 postanowiłem zaopatrzyć się w lepszy kask .
Aktualny strój to :
RST ADVENTURE 2 + buty alpiny gore'tex.

Chciałbym już w tej cenie dokupić od razu dokupić interkom . Widziałem ,że niektóre modele są od razu przystosowane do tego .

Nie znam się na kaskach za bardzo także proszę nie krytykować mojej propozycji :

NOLAN N91 EVO 4 CLASIC LAVA GREY + N-COM B3 Koszt to nie całe 2 tyś.

Jeśli będzie mała różnica cenowa między dwoma modelami to mogę dołożyć + 300 zł

Maks budżet 2300 zł
Przewidywany : 2000 zł

Mam nadzieje , że coś w tym przedziale cenowym się znajdzie .

Pozdrawiam
Odpowiedz
ale, nie bardzo czaje..chcesz kupić kask + intercom i masz na to budżet 2000PLN?
Bo jeśli tak to jaki masz problem?
Dobry kask dostaniesz w okolicach 800-1100pln a nawet mniej, a dobry intercom mniej więcej w takich samych pieniądzach, a nawet mniej jak się skusisz na jakąś prostą opcję bez fajerwerków typu radio, music etc...
IMHO za 2000pln można mieć przyzwoity kask + dobry intercom + powinno zostać na rękawice ewentualnie kominiarkę.

Wymieniałem całkiem niedawno swój sprzęt i mam teraz:
kask - Caberg Tourmax za którego dałem 950PLN + Interphone tour podwójny zestaw za 1000PLN no i zostało na dobrą kominiarke, którą i tak dostałem w gratisie.
Komar..........Varadero XL125 / Triumph Tiger 800 XC / Tiger Explorer 1200 XR
Odpowiedz
Castaway napisał(a):ale, nie bardzo czaje..chcesz kupić kask + intercom i masz na to budżet 2000PLN?
Bo jeśli tak to jaki masz problem?
Dobry kask dostaniesz w okolicach 800-1100pln a nawet mniej, a dobry intercom mniej więcej w takich samych pieniądzach, a nawet mniej jak się skusisz na jakąś prostą opcję bez fajerwerków typu radio, music etc...
IMHO za 2000pln można mieć przyzwoity kask + dobry intercom + powinno zostać na rękawice ewentualnie kominiarkę.