Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Varadernia 2020 edycja wiosenna 22-24.05 Mazury
#1
Wink 
Witamy i zapraszamy na kolejna edycję zlotu Varadernia w pierszej edycji wiosennej a nie letniej.

TERMIN
Główna impreza - od piątku 22.05 do niedzieli 24.05
Preparty - zgodnie z waszymi prosbami pierwszy raz bedzie opcja przyjazdu dzień wczesniej (orgowie beda juz od rana) czyli w czwartek 21.05

LOKALIZACJA
Mazury!
Ośrodek Wypoczynkowy Na Cyplu
Spychowski Piec 2, 12-140 Spychowo
89 622 50 41
https://maps.app.goo.gl/4gcpx42Sz3KpUAhE8

http://www.pzospychowo.pl/

KOSZTY
Pobyt na glownej imprezie z pełnym wyżywieniem to koszt 170pln/osobe za caly zlot.
Pobyt na głównej imprezie wraz z preparty czyli przyjazd w czwartek po południu koszt 250pln/osobe
Pobyt w namiocie (jak ktos sie uprze to 140pln/main i 220pln/preparty+main)
Podana cena za pobyt obejmuje wszystkie koszty (brak jakichkolwiek dodatkowych opłat, zbiórek pptem przy ognisku itp)

Cena pobytu obejmuje:

- kolację w dniu przyjazdu (w wypadku pogody serwowanej przy ognisku, wtedy w ramach menu znajdziecie kiełbaski, szaszłyki itp. - proszę niczego nie kupować z wyjątkiem napoi gazowanych i oczywiście alkoholu, naprawdę są to ilości wystarczające serwowane w formie stołu szwedzkiego)

- śniadanie w sobotę (stół szwedzki)

- obiad w sobotę (dwa dania, kompot, surówka wg menu dnia - oddzielne dania dla np. wegetarian itp)
(Menu bezglutenowe czy wegetarianskie - prosimy o zgloszenie wczesniej)

- kolację w sobotę (w wypadku pogody serwowanej przy ognisku jak w piatek)

- śniadanie w niedzielę (stół szwedzki)

W przypadku opcji preparty dostajecie dodatkowo w cenie :
- kolacje w czwartek
- sniadanie w piatek
- obiad w piatek

Organizację techniczną ognisk (w wypadku braku pogody alternatywnie zamkniętego spotkania w sali stołówki), obejmująca drewno, zastawę itp. bez dodatkowych opłat.

Bezpłatny parking (standardowo na terenie Ośrodka funkcjonuje zakaz parkowania pojazdów przy domkach, niemniej w Państwa wypadku wydamy specjalną zgodę na pozostawianie motocykli przy domkach, posiadamy też techniczny namiot w którym można zostawić motocykle pod zadaszeniem (zabezpieczone przed wiatrem i deszczem).

Pomoc w organizacji atrakcji na miejscu (wg potrzeb i uznania).

NIE MA MOŻLIWOŚCI POBYTU BEZ WYŻYWIENIA.

ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA OSOBY BEZ WYKUPIONEGO UCZESTNICTWA (BEDA IDENTYFIKATORY) NIE BĘDĄ WPUSZCZANE NA TEREN OŚRODKA.
Czy przyjedziesz tylko na sobote czy na cale 3 dni - koszt uczestnictwa jest ten sam.

WARUNKI
W domkach znajduja umywalki z bieżącą wodą, natomiast toalety i natryski znajdują się w odrębnych budynkach (czynne 24h z ciepłą wodą dostępną 24h).
Na wyposażeniu domków nie ma lodówek (w barze dostępne są lodówki w których można bezpłatnie deponować oryginalnie zamknięte napoje, produkty żywnościowe itp, w recepcji natomiast znajduje się lodówka przeznaczona do przechowywania leków).

Ze wzgledu że miejsce jest rezerwatem przyrody:
- wieczorne imprezy możemy zorganizować w dwóch wersjach (lub wersji łączącej obie): 

A) spotkanie przy ognisku i biesiadowanie możliwe jest JEDYNIE z towarzyszeniem muzyki na żywo (gitary, śpiew itp) bez używania jakiegokolwiek nagłośnienia, przy czym biesiadowanie nie może w sposób uciążliwy zakłócać spokoju pozostałych gości (zazwyczaj godziną graniczną dla zorganizowanych i zgłoszonych biesiad jest godzina 1:00 w nocy, jest to do wcześniejszego ustalenia)

B) spotkanie na terenie stołówki, z udziałem nagłośnienia (puszczania muzyki), bez ograniczeń czasowych (jednak nie dłużej niż do godziny 6:00 nad ranem z uwagi na konieczność przygotowania stołówki do serwowania śniadań od godz. 8:00)

C) połączenie A i B, pierwsza część biesiady odbywa się na świeżym powietrzu, a potem przenosi się na teren stołówki

- zakaz używania nagłośnienia (wszelkiego) obowiązuje całodobowo - czyli również w dzień, w praktyce oznacza to, iż w drodze wyjątku dopuszczalne jest odtwarzanie muzyki z urządzeń wyłącznie w formie nie zakłócającej spokoju pozostałym gościom (jednym słowem: w miarę cicho a najlepiej wcale)

Na terenie Ośrodka funkcjonuje bar dość dobrze wyposażony. Sklep spożywczy najbliższy jest natomiast w Spychowie (około 4km ).

PLAN OŚRODKA: http://www.pzospychowo.pl/images/plan.jpg

Lista zarezerwowanych domków - nadmiarowo na tą chwilę (max to liczba łóżek jakie znajdują się w domku, min to przyjęta liczb osób dla Pana grupy):

- domki 2 osobowe: 33, 34, 35, 36 
- domki min 2 a max 3 osobowe: 15*, 17*, 18, 19, 20 ,21, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 
- domki min 3 a max 4 osobowe: 4, 24, 25, 26, 27, 28, 29*, 30*, 31, 32 
- domki min 3 max 5 osobowe: F4*

Domki oznaczone gwiazdką traktujmy jako „awaryjne” - je wynajmujemy w ostatniej kolejności.

JAK WZIĄŚĆ UDZIAŁ W ZLOCIE
Droga jest tylko jedna, odpadaja wszelkie bookingi itp
1. Wplacasz zaliczke 100pln od kazdej osoby (jedziesz sam 100pln jedziesz z plecakiem 200 jedziesz z rodzina 4os 400pln)

Dane do wpłaty:
PZO Spychowo Sp. z o.o., Spychowski Piec 2, 12-150 Spychowo 
Bank: Credit Agricole
Numer rachunku: 64 1940 1076 3174 6711 0000 0000

W tytule przelewu proszę dodać: Varadernia, 22-24.05, numer domku, (dodatkowo Imię i Nazwisko gościa jeśli wpłata z konta innego gościa niż posiadacza rachunku lub imiona i nazwiska osób jeśli wpłata za więcej niż jedną osobę)

2. Wysyłasz zgłoszenie do mnie na email:
pawku80@gmail.com
w ktorym podajesz imie i nazwisko, wplacona kwote, z czyjego konta, liczbe osob, sugerowany domek w ktorym chcesz być itp.

W grupy do domkow dobieracie sie sami - jeżeli nie to my was porozdzielamy aby nie bylo sytuacji ze w domku 5os sa 2 osoby (no chyba ze zostana wolne domki)

PLAN IMPREZY
Dodamy potem, na pewno bedzie sporo atrakcji moze jakas wycieczka i objazdowka.

KOSZULKI I GADŻETY
Każdy uczestnik zlotu dostanie pamiatkowy kubek z logo!
Do zakupu beda tez koszulki - dodamy je pozniej.

W razie pytan piszcie na mojego mejla albo na pw (rzadziej zagladam).
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości