04-10-2015, 05:22 PM
Ciężko ,ale idzie.Bit krzyżowy i obracać go szczypcami.By mieć miejsca wykreć śruby owiewki i wyciagnij i odchyl .
było Varadero jest NC700x
wymiana PŁYNU CHŁODZĄCEGO - porady...
|
04-10-2015, 05:22 PM
Ciężko ,ale idzie.Bit krzyżowy i obracać go szczypcami.By mieć miejsca wykreć śruby owiewki i wyciagnij i odchyl .
było Varadero jest NC700x
04-10-2015, 07:19 PM
sa krodkie wktetaki albo bit na mala grzechotke
04-10-2015, 08:33 PM
Myślałem o tym tylko nie wiem czy owiewka się na tyle podda bo gmole ją ograniczają... Ale zobaczę.,. cos się wymysli.
05-05-2016, 08:46 PM
Tak problem napotkałem, że po spuszczeniu z układu całego płynu i ponownym jego zalaniu, korek od chłodnicy zakręciłem gdy płyn był do samego końca, i temperatura silnika doszła prawie do czerwonego pola, wentylator się włączył ale chłodnica cały czas zima. Wyłączyłem silnik, odkręciłem ten korek delikatnie to coś tam z niego zabulgotało i płynu ubyło, ale wtedy po otworzeniu momentalnie chłodnica się zrobiła gorąca i po uruchomieniu silnika wszystko zaczęło prawidłowo już funkcjonować. Czy wobec tego źle zrobiłem, że po zalaniu płynu od razu korek zakręciłem? Układ powinien się chyba sam odpowietrzyć?
A drugie pytanie, to czy ze zbiorniczka wyrównawczego płyn też się miesza w całym układzie? I jest przez to cały obieg? Czy tylko jak będzie mało płynu w chłodnicy to on sobie zleci?
A podpowie ktoś co robić w przypadku wyciągnięcia/włożenia gaźników ? Są dwa małe wężyki z których przy demontażu ucieka płyn, w moim przypadku ubył stan w zbiorniczku wyrównawczym z połowy do minimum. Czy wystarczy dolać do zbiorniczka i sam się odpowietrzy, czy w jakiś sposób trzeba mu pomóc ? Uzupełniłem stan do max, przejechałem się, ale nic nie ubyło.
Edit: Po porządnym rozgrzaniu silnika moto postało parę godzin i stan sam opadł, uzupełniłem i mam nadzieję, że tak zostanie. Wygląda na to, że sobie sam poradził i wszystko jest ok. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|