Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wymiana PŁYNU CHŁODZĄCEGO - porady...
#11
Ciężko ,ale idzie.Bit krzyżowy i obracać go szczypcami.By mieć miejsca wykreć śruby owiewki i wyciagnij i odchyl .
było Varadero jest NC700x
Odpowiedz
#12
sa krodkie wktetaki albo bit na mala grzechotke
Odpowiedz
#13
Myślałem o tym tylko nie wiem czy owiewka się na tyle podda bo gmole ją ograniczają... Ale zobaczę.,. cos się wymysli.
Odpowiedz
#14
Tak problem napotkałem, że po spuszczeniu z układu całego płynu i ponownym jego zalaniu, korek od chłodnicy zakręciłem gdy płyn był do samego końca, i temperatura silnika doszła prawie do czerwonego pola, wentylator się włączył ale chłodnica cały czas zima. Wyłączyłem silnik, odkręciłem ten korek delikatnie to coś tam z niego zabulgotało i płynu ubyło, ale wtedy po otworzeniu momentalnie chłodnica się zrobiła gorąca i po uruchomieniu silnika wszystko zaczęło prawidłowo już funkcjonować. Czy wobec tego źle zrobiłem, że po zalaniu płynu od razu korek zakręciłem? Układ powinien się chyba sam odpowietrzyć?

A drugie pytanie, to czy ze zbiorniczka wyrównawczego płyn też się miesza w całym układzie? I jest przez to cały obieg? Czy tylko jak będzie mało płynu w chłodnicy to on sobie zleci?
Odpowiedz
#15
A podpowie ktoś co robić w przypadku wyciągnięcia/włożenia gaźników ? Są dwa małe wężyki z których przy demontażu ucieka płyn, w moim przypadku ubył stan w zbiorniczku wyrównawczym z połowy do minimum. Czy wystarczy dolać do zbiorniczka i sam się odpowietrzy, czy w jakiś sposób trzeba mu pomóc ? Uzupełniłem stan do max, przejechałem się, ale nic nie ubyło.



Edit:

Po porządnym rozgrzaniu silnika moto postało parę godzin i stan sam opadł, uzupełniłem i mam nadzieję, że tak zostanie. Wygląda na to, że sobie sam poradził i wszystko jest ok.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości